fredag 18 september 2009

Piiiinsamt!

I förrgår kollade jag på Idol på tv. Då var det en kille som kom in, 37 år gammal (!), och gjorde revanch för sin höga ålder. Anders Bagge och de andra gick igång och tyckte han var toppen. Låtvalet föll på den gamla klassikern "A whiter shade of pale" och enligt Anders var man tvungen att ha några år under bältet för att göra den rättvisa. Ja man kan säga att hela det inslaget kom att handla om att han, vid 37 års ålder, fortfarande kan lyckas med drömmar. Och nu till det pinsamma;

Jag fällde en tår!

Det har inte hänt tidigare till Idol, jag lovar. Men det var så fint att gammelgubben fick en chans. Efter alla dessa år!
Igår satt jag bänkad igen, och då slog det mig, han igår.....han är ju faktiskt bara 5 år äldre än mig, uäääääh! Så kändes det INTE dagen innan när jag såg programmet. Jag identifierade mig INTE med honom.
En annan pinsam grej, de ringde från TryggHansa mitt under programmet och ville diskutera våra försäkringar (vi är befintliga kunder) men jag hade inte tid förklarade jag för jag såg på Idol.

Nä jag får nog ta och växa upp.....eller inte!

1 kommentar:

Ingela la la sa...

Haha, fällde du en tår!? Fast lite fint var det ju att han fick gå vidare ;)

Hoppas Trygg-Hansa inte återkommer samma tid någon annan dag då..