tisdag 11 maj 2010

Nu kan det bara bli bättre

Jag har nu väntat i många långa dagar och idag skulle den komma, någon gång mellan 18 och 22....
Min färdighandlade matkasse!




21.46 kom den efter att jag stått och spanat hela kvällen i fönstret, och med spänning packade vi upp alla matvarorna. Jag kan säga att det var kul att få upp sånt som jag inte brukar handla i vanliga fall, känns bra med lite omväxling och (förhoppningsvis) lite inspiration. 4 recept har jag nu i min hand och vi börjar morgondagen med kycklingbullar i tomatsås.

Och, NEJ, mannen på bilden till höger ingår inte i matkassen.....

3 kommentarer:

ia sa...

Åh vad mysigt med en färdig matkasse & recept.
Du får gärna mejla recepten om de är goda...
Lite ny inspiration är aldrig fel.
Tack för i söndags...
kram

Ingela sa...

Det där har jag tänkt på flera gånger.. ska bli kul att höra vad du tyckte om kassen :)

Fint du har fått det här på bloggen.

Kram

HUSnrNIO sa...

Vadå - ingick inte mannen *s*