tisdag 20 april 2010

Lyxpoäng

I söndags var jag på en spa-dag med några sköna bönor som jag lärt känna genom Emilias dagis. Vi startade med lite champagne i solskenet utanför byggnaden sedan äntrade vi anläggningen.

Vilken skön dag vi hade!
Superfräscht, stort och varierat. Vi bastade, fotbadade, ansiktsskrubbade/maskade, badade i pool inne och ute, till och med ett skönt rum med vilstolar och veckotidningar fanns det. Där tog jag en 20-minutare och läste Amelia, vilken lyx att kunna läsa ostört mitt på blanka dagen!
Vi avslutade med lyxmiddag på restaurangen, pilgrimsmussla till förrätt sedan lammrostbiff och avslutade med tryfflar. Vi köpte till vinpaket som smakade grymt till maten! Kände mig hur lyxig som helst och svävade på små moln när jag kom hem på kvällen och ler nog lite fåningt fortfarande.

Jag kände mig så inspirerad så igår plockade jag till några lyxpoäng genom att beställa matkasse från middagsfrid, så varannan vecka får jag leverans med 5 kompletta måltider samt recept

Rätt hem till ytterdörren!

Jag väntar med spänning till första leveransen 10 maj!

1 kommentar:

ia sa...

Åhhh vad det låter härligt med SPA-dag!
Ni glömde inbjudningskortet när ni var här sist så jag lämnar en liten påminnelse här;
Arvid har kalas med utelek, dvs kläder efter väder, söndagen den 9 maj klockan 14.00-16.00.
Både Emilia & Lovisa är bjudna!
Det blir KOrv med bröd, glass & fiskdamm & en massa lek & bus.
Många kramar
Ia