torsdag 26 februari 2009

Huvudfoting!

Emilia kan rita en huvudfoting.......och, vad är det med det då kanske ni tänker, men jag visste inte att hon kunde det ännu.
Hemma sitter vi inte så ofta och ritar men igår på öppna förskolan bad jag henne rita först en katt (syns längst ner till vänster) hon började med svans, sedan ögon mun och öron. Sedan kollade jag om hon kunde rita pappa och då gjorde hon det, ingen vidare glad pappa kanske men ändå.

Jag blir så stolt! Hon börjar bli stor nu.

Idag har jag vart på öppna förskolan här där vi bor med bara Lovisa, tänkte att det kanske var på tiden att hon började komma ut lite mer och träffa folk. Och mycket folk var det, jättetrevligt!
Nu ska jag ta itu med dagen 20-minutersprojekt; badrummet.
Misstänker att jag kommer övertrassera tiden något.....

Inga kommentarer: