söndag 7 juni 2009

En hektisk vecka tillända!


Nu ser jag slutet på denna vecka som varit full av aktiviteter. Bla sommaravslutning på dagis, 2 studenter och en heldag/kväll med kompisar på Amhultfestivalen. Idag drog vi dessutom igång projektet med att bygga Lovisas rum.
Men för att återgå så tog två av mina småkussar studenten denna veckan. Ted var vi bara på mottagningen hemma hos dem, medan på Linas så stog vi i Nolhaga när studenterna blev utsparkade. Jag kan säga att det pirrade i min mage rejält, fy tusan va kul det var att ta studenten. Då stod man liksom i början på livet, oförutsägbart och världen var liksom utbredd framför en, bara att välja och vraka. Undra hur mitt liv sett ut om jag stog där igen med de erfarenheter de senaste 13 åren gett mig. Undra hur mina val skulle gått då? Ett säkert är iaf att jag skulle studerat klart!

Igår gästade vi Amhultsfestivalen med Ingela och hennes familj. Vi körde en heldag med avlutande grillning och fotboll hemma hos dem. En mycket trevlig och lyckad dag.
Posted by Picasa

Inga kommentarer: