onsdag 22 juli 2009

Den sköna känslan av

att ha hittat den perfekta födelsedagspresenten!

Josefine fyllde år i måndags, men befinner sig på annan ort(läs Grekland) och det gav mig lite respit på att hitta en bra födelsedagspresent.
På något sätt har jag totalt förträngt detta samt det faktum att Lovisa fyller 1 år på fredag. Helt plötsligt slog det ner som en bomb, men nu är jag med på banan igen....

Josefines present hittade jag i en tidning och kände direkt att det var den rätta presenten. Tyvärr visade det sig att den endast såldes på fabriken och i en webshop där den inte fanns i lager. Jag har lagt undan en på fabriken(då de tydligen går åt som smör i solsken) och jag plackar upp den på väg hem från Öland.
Presenten? Den hittar ni länkad här (obs Josefine får INTE klicka)

Erkänn cool, vill ha en själv faktiskt!

Kram

2 kommentarer:

irin sa...

Hur cool som helst!
Vill oxå ha...fast jag inte dricker vin :)
Det går väl lika bra med Äppeljuice;)
kramis
irin

Ingela la la sa...

Den var skitcool! Jag vill oxå ha... till vin ;)