lördag 24 januari 2009

Jag har fyndat!

Om en vecka exakt åker vi till Sälen för en veckas skidor och stugmys. Jag har vart lite orolig för huruvida Lovisas kroppsvärme skall säkerställas under denna tid.

Eftersom det skiljer fyra månader mellan syskonen i tiden med avseende på säsong resulterar detta i att Emilias kläder är något stora. Jag har en overall som Emilia hade men när jag provade den på Lovisa så var den alldeles för stor, visserligen gör det ju inget om de har för stora ytterkläder innan de börjar bli mobila men när hon ser ut som en sköldpadda som dragit in huvudet kanske det inte funkar så bra. Annars får jag låna en fleeceoverall av en kompis, men den är ju iofs i blått.......

Men för att komma till saken, jag vill ju inte köpa en ny overall bara för en vecka men jag har kollat in reorna ifall man skulle hitta en för en 50-lapp typ. Då kan det ju vara värt det.


Och idag, idag fanns den!!



Kolla vad söt min lilla älskling blev i den!

1 kommentar:

Ingela la la sa...

Hur söt som helst. Skönt att den inte var blå..

Skönt när man tjänar pengar...