söndag 11 januari 2009

Japp, då var vi friska igen!

Nu är sjukdomsperioden över för denna gången. Imorgon ska min lille prick öppna firman igen, efter jag har haft tentan. Jag har nämligen tenta imorgon, Redovisningsteori. En mycket intressant och kul kurs. Jag har också bestämt mig för att ta en paus i pluggandet, nu kommer våren och jag har mycket annat på G. Hinner helt enkelt inte plugga just nu. Får ta upp studierna till hösten igen.

Imorgon återställs även livet till de normala rutinerna, jag har vart riktigt dagvill det senaste efter allt jul-, nyårs- och annat firande. Ska bli skönt, julsakerna är tillrättalagda i sin låda igen (även om lådan fortfarande står kvar i hallen och lär väl så göra ett bra tag till).

Vi har börjag röja lite på andra våningen också, så om nån kännner nån som vill köpa ett biljardbord för en 10000 eller så är välkommen att höra av sig, det ingår en hel del extramaterial. Vad skönt det var att få bort det, och vad stort det känns däruppe nu! Det är ju snart dags att börja snickra på Lovisas rum.

Och om inte så länge kanske hon slutar äta på natten, det hade vart grymt! Jag kan avslöja att det är jag som numera alltid sover på den "blöta fläcken" i sängen....... och då skall tilläggas att den är inte alls är av den art som man kivades om över pre-barn!

Nåväl, tenta imorgon var det ja, dags att hänga näsan över böckerna!

2 kommentarer:

Ingela la la sa...

Du är för rolig du! Blöta fläcken...

Du ,ska vi åka till Ikea på tis??

Ingela la la sa...

Hoppas tentan gått bra!

Du har något på min blogg, om du vill!