söndag 18 januari 2009

Nya möbler i lekrummet


Sprang på dessa helt underbara möbler idag som jag inte kunde motstå.


Sen åkte den berömda tummen ur och vi fixade till lekrummet så nu är det fritt fram för kompisarna! Det är bara o komma o leka!

Vilket det iofs gjordes igår, med råge, då vi Sälen-familjer hade en planeringsträff.

Mycked lyckad sådan, alla fick träffas och prata lite, mindre lyckat blev min bakning igår.
Två recept som såg supersmarriga ut i kokboken. Men mina varken smakade eller såg ut som på bilden........hmmmm.


Annars har jag jobbat idag, så himla kul med lite hjärngympa!


Måste även passa på att tacka stort för alla fina awards jag fått från Ingelalala. Jag tackar och bockar!


3 kommentarer:

Ingela la la sa...

perfekt, vi kommer gärna och leker!

Anonym sa...

Vi vill oxå komma & leka!

Angelica sa...

Hej!

Första gånger jag tittar in. Så söt blogg! Jag är helt galen i barninredning just nu och såg vad fint det vad hemma hos er... Har du målat blommorna på väggen eller är det klistrat? Jättefint ialla fall!

Kram

AngelicaE