torsdag 16 april 2009

Semester......

Åååååh vad jag längtar till sommaren, och semester!
Inte för att jag är o-ledig nu precis, men tänk att få vara hela familjen tillsammans i flera dagar utan vare sig dagis eller jobb som hackar upp.
Jag känner och har känt länge att denna sommaren kommer att bli en TOPPENSOMMAR!
Det bara känns så, i hela kroppen.
2 saker är inbokade; Astrid Lindgrens Värld helgen efter midsommar och en vecka på Öland, Köpingsvik, första vecka i Augusti.
Sedan ska jag och Josefine till Tylösand i år igen och svänga våra lurviga. Fast i år tar vi bara en (1) övernattning på hotellet och ger ALLT den kvällen, vilket vi iofs alltid gör, radarpar som vi är när vi är ute. Eftersom hela dagen efter går åt till återställning så det är bara slöseri med två nätter, bättre att slappa på stranden och sedan fara hem. Man är ju inte 20 längre va.....

Nu i maj lägger vi båten i plurret igen och flytvästrana är fixade så det är bara att ge sig ut när andan faller på, dansen på Brännö Brygga förra året var så mysigt att vi bara måste göra om det i år igen!

Japp, jag är laddad!

Kom an bara sommaren!!!!!

2 kommentarer:

ia sa...

Glöm inte att vi oxå vill dansa på bryggan :)
kram
ia

Anonym sa...

ha ha
hur possitiv som helst
så med den inställningen kan det inte annat än bli en toppen sommar..