fredag 22 maj 2009

Dagens vintips!

Måste bara få tipsa om ett toppenvin nu till sommaren.....

Charrrrmerrrrande frrrrräsch! Fyrrrra solarrrr!

I övrigt bjöd dagen på en tripp till Alingsås, var hos farmor och farfar på besök. Mina kusiner Anna och Linnéa var också där, Emilia avgudar dessa två tjejjer och jag tror det är ganska så ömsesidigt! Emilia har övertagit dessa kusiner från mej(jag har ju mängder) för Emilia har ju inga och kommer aldrig att få.

Det bjöds på farmors pannkakor till lunch, MUMS!

Sedan träffade jag min gamla goa kompis Jennie som kommit hem för att föda barn, igen. Vi tog en tripp på stan och hon fick erfara hur det är att gå på stan med en treåring! Hon blev nog inte impad.......men det blev nog Lily. (Barn brukar se upp till de som är äldre, i dubbel bemärkelse)

Nästa vecka tar jag och Jennie med våra barn en tripp till en stuga i Ulricehamnstrakten för lite kvalitetstid. Ska bli kul!

1 kommentar:

Ingela la la sa...

Vilken chaarrrmerande förrrpackning med.

Snällt av dig att låna ut lite kusiner..