lördag 28 mars 2009

Den ultimata grannen!

Igår satt jag o min älskade make o kolla på finalen i Lets dance och Magnus Samulesson var med som en av finalisterna. Efter att ha kollat en bra stund slog tanken oss;
Magnus skulle vi vilja ha som granne!
Tänk att ha tillgång till dessa 2 meter över havet som släpar runt på 150 kg muskler. Se bara scenariot; stenbumlingen på tomten, helt orubblig, och man kilar bara över till Mangan "Världens starkaste" och den är ett minne blott. Dessutom en ödmjukare person får man leta efter.
På andra sidan vill vi i så fall ha David Da Silva, en kul typ helt enkelt,som sätter dans på tillvaron.
Min käre make skulle även vilja slänga in tokfransen Robban Broberg på en kvadratmeter tomt, men jag är skeptisk.......
Sedan att man som tack till Magnus måste köpa minst, MINST 3 flintastekar till grillningen på kvällen är kanske bara en bisak vad vet jag!

1 kommentar:

Ingela la la sa...

Konstigt att inte jag fanns med där.... Jag måste väl vara till någon nytta?? Förutom sällskap till kaffet då..Jag kommer inte på något nu men här ska geniknölarna gnuggas..