måndag 9 mars 2009

Identitetskris.....!?!

Före
Efter

Ser ni någon skillnad?


Jasså inte, det gjorde inte jag heller, men vår Frasse är nämligen en Frassa! Alltså inte en hane utan en HONA. Jag har haft mina misstankar ibland men idag säkrade jag dem. Det började med att jag beställde tid för kastrering av Frasse. Detta trots att han inte börjat visa några könsdrifter ännu vilket jag tycker är en smula konstigt då han är snart 8 månader. Imorses satt vi och myste och jag kände bröstvårtorna och letade lite och hittade 6 stora! Och vid närmare undersökning kunde jag inte hitta något spår alls av de manliga genitalierna......så det var bara att ringa till veterinären och boka om till sterilisering av en hona.

Vi får väl se nu på torsdag om de kan hitta någon snorre.

Sista ordet är inte sagt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej gud!
Pussa frassa..eller om det kanske ändå är en Frasse...
Ska bli kul att se...