söndag 22 mars 2009

Härliga helg!

Nu är det söndag kväll och jag känner mej nöjd med den förflutna helgen. Fredagen bjöd på fint väder så jag och barnen stack till blomsterlandet och köpte lite penseér som vi planterade i krukor ute. Skönt att få lägga den gamla ljungen på komposten.
På kvällen jobbade jag en stund sedan gick jag och Josefine ut och tog oss en bit mat och ett glas vin i fredags vimlet.
Det var ett tag sedan kan man säga. Kändes skönt att komma ut och bara sitta och prata.
Lördagen bjöd på ännu finare väder och mamma kom och hämtade Emilia som skulle sova över där till på söndagen, så när Bob kom hem stack vi in till stan och satte oss på Linné och åt lite sushi. Sååå mysigt.
Ja just det Lovisa var ju med, men hon märks liksom inte på samma sätt. Vad lyxigt det var med bara ett barn, vad gjorde man med all den tiden man hade då?
Idag har vi myst hemma, städat lite och jag har haft några mammor från dagis här för att planera en våraktivitet för barnen på dagis med föräldrar. 4-H gården blir det iår.

Inga kommentarer: