torsdag 15 oktober 2009

Som på film

Ni har säkert sett det förut, tjejjen med papprena i famnen som snubblar och tappar alla på marken, JUST DET hände mig idag. Mitt utanför entrén till Nordstan. Jag åkte kollektivt idag för jag skulle in till stan och jobba och när jag jagade anslutningsvagnen snubblade jag på en vägplatta som stack upp, typ 0,5cm. Jag flög som stålmannen rätt fram och papprena i kuvertet jag höll hårt i famnen flög ut.
PRECIS SOM PÅ FILM!
Inte för att jag kände mig som någon Angelina precis men det måste ju sett roligt ut, jag var ju rätt piffad och gör en sådan praktvurpa. Man är ju rolig, det första jag gjorde var ju att resa mig upp, se oberörd ut och kolla mej runt för att se om ngn skrattar typ.

Hade en ganska tuff dag, kände mig som en idiot som inte kan någonting typ, fast jag vet att jag kan....

Ikväll har jag vart hos en granne på myskväll, vi var 4 tjejjer, 1 ostbricka och lite gott rödvin. DET är livskvalité! Lite drygt två timmars prat om ditten och datten en vanlig vardag. Hur mysigt som helst.

Inga kommentarer: