tisdag 18 november 2008

Effektivitet

Ja det är något jag börjar anamma mer och mer just nu, jag har helt enkelt inte tid att vara tidsödslande....och jag har lyckats rätt bra hittills iaf när det gäller Lovisas dop på lördag.
I lördags gjorde jag hälften av alla mat-pajer till dopet. Igår handlades det och idag var det klippning och inhandling av kläder till mej.
Jag bestämde redan innan för EN (1) affär som kläderna skulle inhandlas i, detta för att jag annars har en tendens att planlöst ränna runt i en massa affärer och ändå inte bli helt nöjd. Nu kunde jag ju kombinera på plats liksom. Hur bra som helst.
Hur det gick?
Toppen! Jag fick tag på byxor, top OCH skor, hur grymt som helst och jag är supernöjd!

Imorgon är Emilia hemma från dagis och jag hoppas vi får bra väder för idag var det ingen höjdare, på morgonen iaf......regn från sidan och massor av blåst. Fast det ordnade upp sig på em då till och med solen tittade fram och vinden avtog. Då passade vi på att ta med Felix och hans pappa till lekplatsen med efterföljande kaffe.

Hej svejs

Inga kommentarer: