torsdag 20 november 2008

Stora tjejjen


Herregud vad tiden går fort, Lovisa blir 4 månader nu på måndag, det är inte klokt! Hon är verkligen en liten ängel som ler o skrattar bara man tittar på henne.

Jag trivs väldigt bra med att gå hemma, verkligen jättemysigt! Fast det är ju inte heller utan längtan att börja jobba heller, men jag jobbar idogt med företagsekonomin som jag läser på distans. Just nu är det enkurs i redovisning, en jättekul kurs, precis sånt jag gillar o vill lära mej. Får se om det leder till ngt......


Det lackar mot dop som går av stapeln på lördag och jag ligger i bra fas!!! All mat utom salladen är fixad, slet som ett djur i köket igår men det var det värt, då kan jag ju slappna av idag istället.

Eller ja, prästen o diakonissan kommer hit idag för dopsamtal så jag får ju göra en insats med dammsugaren så det ser något sånär ok ut här hemma. Och jag kan ju passa på att bjuda på några utav de 80 bullarna jag bakade igår.

Nu måste jag återgå till studierna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst går tiden fort!
Det är nästan lite läskigt.
Hoppas att dopet blir trevligt & att ni får fint väder.
Krama barnen från Anna & Arvid