torsdag 27 november 2008

Monster


Idag förbyttes min dotter till ett monster utan dess like.....


Jag vet inte om ni sett den HÄR den är i samma klass fast saker flög inte....


Vi var på Ica och skulle köpa utebelysning till altanräcket och Emilia sprang runt i vanlig ordning, väl vid kassan började förvandlingen;

Hon började plocka saker som hon ville köpa, detta jävligt strategiskt utplacerade godiset vid kassorna!!!
Vi sa nej, eftersom det är en vardag och då började hon skrika och gråta, springa iväg med godiset, lasta det på bandet bland andra oskyldigt veckohandlandes varor.

Resolut tog jag henne under armen och började bära ut en skrikande, gråtande och sprattlande unge. Vid utgången släppte jag henne i hopp om att hon skulle lugna ner sig, men det var platt på golvet som gällde....

Vidare ut i bilen fick jag tvinga in henne och hon rev mig på köpet i ansiktet. (det var inte avsiktligt men ändå)

Väl i bilen grät och skrek hon hejdlöst så hon skakade och ville bara ut. Jag pratade med henne lugnt och sansat men kom liksom inte ända fram.

Var kom detta moster ifrån? Jag kände verkligen inte igen henne...TIPS Någon?

1 kommentar:

Ingela la la sa...

Dom där monstren bor inom dom... Jag tycker mest det är skönt att veta att det finns fler små monster.. Fast det är ju inte så roligt!