fredag 24 oktober 2008

Bilar, bilar, bilar och massa kort

Vissa är mellan två jobb, jag är mellan två bilar.

MEN INTE NU LÄNGRE....

I förrgår kom min man hem med min nya bil, en Peugeot 407 SW, såååå fin.

Jag visste ingenting och han överraskade mej.

Han hade putsat upp den och gjort den fin för min skull, han är himla söt, dessutom stripat upp den med företagsloggan, hmmm, kanske inte vad jag helst ville, men man får ta en för laget helt enkelt.

Ser lite skumt ut på huven, men det är nog bara för att jag tog bilden i mörkret, den blänker, jag lovar!


Ikväll har jag suttit med inbjudningskorten för Lovisas dop. Blev riktigt nöjd faktiskt!

SNART I EN BREVLÅDA NÄRA DEJ!




2 kommentarer:

Ingela la la sa...

Väldigt fina!!
Lovar gott inför julkorten. Jag har en annan affärsidé. Inte direkt nytänkande och inte direkt lönsam (haha) men kanske rolig. Vi får ta det någon annan dag.

Ha en bra kväll.

Kram

Anonym sa...

WOW! Jag beundrar verkligen pyssliga mammor:). Jätefint kort....