onsdag 8 oktober 2008

Inte ska jag vara sämre jag......

.....än min goda vän och numera systerbloggare ingelalala. Nej, så därför sitter jag här nu vid datorn, barnen sover ( efter mycket om och men dock) och jag ska skriva på min inlämningsuppgift för företagsekonomin och då kommer jag på den briljanta idén;

JAG MÅSTE JU OXÅ HA EN BLOGG!!! MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE....

Bloggen skapas och här sitter jag nu, med ett arbete som ska redovisas v 43, det är ju långt kvar tänker ni nog, MEN ser ni, tiden går fort när man ska lämna barn, hämta barn, amma, hinna gå på toa, handla, städa, greja med projekten för stunden(kommer till dem senare), laga mat, se på tv, surfa, tvätta, duscha och massa andra saker ....

Nu har jag LAGT mitt första inlÄGG och känner mej nöjd för stunden!

Kram

1 kommentar:

Ingela la la sa...

Välkommen!
Visst är det underbart...
Frågan är hur vi ni ska hinna ses ;)
Kram