torsdag 16 oktober 2008

Dom fikar.......

......Sa Emilia 2,5år när vi gick förbi a-lagarna på backaplan.
-Ja-a det gör dom (hmmm) svarade jag, för vad ska man säga, i hennes värld ser det ju faktiskt ut så. Hon har ju inga större referensramar....

Jag menar, det sitter ett gäng tillsammans, de ser glada ut, de har något att dricka och en påse med diverse. Det låter ju som vilket picknick-gäng som helst.

Ja det är sköna de små barnen, de ser verkligen på världen med andra ögon.

Var på Pasta Etc ikväll och intog en god middag med min kära vän Josefine, sååååå mysigt att komma ut bara vi 2. Det var tydligen fler väninnor än vi som hade samma tanke, för det satt tjejjer vid varenda bord på restaurangen.

Måste komma ihåg att göra sånt mys oftare!

Imorgon är det knallemarknad på torget, med karusell och sånt. Ska bli mysigt. Sedan kommer mormor och hämtar Emilia för hon ska vara där i helgen = SOVMORGON, eller åtminstonde LUGNMORGON!

Kanske ska jag och min man ta och fika lite tillsammans! ;-)

Tack o hej leverpastej

Inga kommentarer: