torsdag 9 oktober 2008

Imorgon är det freeeeeeedag!

Kan inte hjälpas, mammaledig eller inte, det ligger ändå något magiskt över fredagar!


Imorgon är det fullspäckat schema, först bushuset, nu är det ju 2 för1 där och kupong- och extraerbjudandetorsk som jag är är man ju inte sen att hänga på...., sedan affärs-lunch med maken(låter det va ;-) ) sedan bär det av till Alingsås för att hälsa på min goda vän Anna som jag inte träffat på 100 år, typ.


En späckad dag med massa kul! Dessutom är det ju lovligt att ta en liiiiiten kaka till kaffet, vilket är TOTALT FÖRBJUDET övriga vardagar, alltså, ska jag någonsin komma i mina gamla jeans (inköpta för 2 barn sedan) måste man börja någonstans. Om, och jag säger OM jag skulle råååka ta en kaka en vardag kostar det 100 riksdaler som läggs i en fond som delas med min kära vän Josefine, men vi har nog inte samma regler.....


Lovisa vägrar somna så hon får lov att få lite uppmärksamhet så tack för idag, jag avslutar med en bild på sötnosen.

Inga kommentarer: