söndag 16 augusti 2009

Bio med Nicke och Stena

Igår var jag och Emilia på bio för första gången. "Nicke Nyfiken på rymmen 2".

Jag hade vunnit biljetterna hos Ingela som i sin tur sponstrats av Stena Line.

När vi kom till bion bjöds det på wraps, dricka och banan sedan kom Nicke Nyfiken själv i egen hög person och hälsade alla välkomna.
Innan vi gick i i salongen fick alla en påse bilar, popcorn och en festis.

Jag hade väl inga högre förväntningar på att Emilias myror i brallan skulle hålla sig i skinnet, men tji fick jag, hon satt still i princip hela filmen!! Vi avbröt bara för toabesök och en liten smärre popcornkris....
Efter filmen delades en Nicke Nyfiken-ryggsäck ut fylld med godis och ballonger och sånt.
Tack Stena Line för en kul dag!

Senare på eftermiddagen tog jag av Lovisa blöjan för att jag tyckte hon skulle få lufta stjärten lite, vilket hon brukar gilla, följande blev tacken för det draget från min sida....

Notera den riktigt ingörade biten som ett resultat av neddampningen av en nybörjargångare!

Inga kommentarer: