söndag 23 augusti 2009

Födelsedag

Japp, då var födelsedagen avklarad, den 32 i ordningen. Som vanligt blev det ett lyckat kalas med goa gäster och jättefina presenter.

Det började som sig bör med skönsång och frulle på sängen. Bob hade frossat i örhängen från Snö of Sweden och gav mej hela 3 par, han kompletterar mitt något återhållsamma läggning. Jättesnygga var dom. Han är duktig på presenter min man!
En annan av presenterna var en ukulele! I ROSA........jag säger bara det, Josefine, du vet precis vad jag vill ha!! Du är för go!



Tänkte sitta och plinka ikväll, när barnen hamnat i djupsömn, det är nog bäst.
Idag bjöd jag på Tacogratäng, ruccolasallad, majs och fefferoni.
Till kaffet bjöds det på Rice Krispies-tårta och lite småkakor, fö upplagda på mitt nya kakfat (tack återigen Josefine). Tyvärr missade jag att ta bild på maten INNAN vi började ta (tog ett senare men det ser inte alls lika inbjudande och gott ut då så jag censurerar den bilden)




Det var inte bara födelsedagsbarnet som var lite trött av allt kalasande :-)




Dagens partypingla!

2 kommentarer:

Ingela la la sa...

Haha, vilka härliga bilder! Kul att få örhängen. Det var inte dåligt.

sofiabergdén . sa...

och du bjöd inte mig? :'(
Skääääms på dej ...

Haha.. skojjah! Hoppas att du hade en trevlig födelsedag :)

Kram