onsdag 26 augusti 2009

Efter månader av sparande

.....and all I got was this lousy t-shirt.......




Nä riktigt så illa är det inte, men jag har samlat streckkoder, nestlé-koder, närmare bestämt. Jag började redan vid första smakportionerna tills jag läste det finstilta och upptäckte att det bara gällde produkter från 6män och uppåt.....shit, då fick några potentiella sparade poäng slängas.



Ikväll har jag klippt ut alla och räknat ihop med hjälp av den poängstege jag skrev ut för längesedan. 200p blev det, och det räcker enligt hemsidan till antingen en soldräkt eller en fotobok.

Soldräkten gick bort, bra tanke, jag har flera stycken, men shit va kalla de är för barnen att ha på sig hemma i sverige. Näe så fotoboken fick det bli.



Sedan fick jag syn på en ruta, poängstege...



Där stog det att en barnmatsburk var värd 2p inte 1p som jag trodde. Eftersom jag har 102 koder blir det ju dubbelt så mycket som jag trodde så nu fick jag 300p och fick välja mellan namnsmycke eller en canvastavla. Namnsmycke har jag ju, så valet var ju lätt. Det svår blir att finna en bra bild, kanske Sofia kan hjälpa oss med sin fina kamera??



Tack o hej från mej!

Inga kommentarer: