tisdag 18 augusti 2009

Husmanskost

Idag fick jag det stora nöjet att bjuda härliga familjen Hjält på riktig husmanskost. Hjältarna kom förövrigt i var sin bil, som en sann Torslandafamilj!

Jag bjöd på kålpudding, potatismos, kokta morötter, gräddsås och svartvinbärsgelé!
Mums

Ni som känner mig sedan länge vet att kålpudding förmodligen inte skulle få komma i närheten av mitt kök för sisådär 10 år sedan, men jag är inte värre än att jag kan ändra mig.

Johan tyckte nog att jag förmodligen är född i helt fel tid, en sisådär hundra år kanske, med tanke på husmanskosten, saftande och annat vuxenstök.....jag är ibland faktiskt beredd att hålla med.

2 kommentarer:

Ingela la la sa...

Jag med ;) Fast jag är väldigt glad och tacksam att du kom i fel tid!

Kram och tack för i dag!

Ingela la la sa...

Förresten... TVÅ inlägg på en dag?!